Semla + spa!

Idag är det fettisdagen!! Då får man äta semla, muums! Jag har faktiskt fuskat lite, jag kunde inte hålla mig till idag så jag åt redan en i söndags. Men man kan ju äta fler eller hur?! Idag är jag sugen på att testa en sån där semelwrap så vi får se om vi får tag på det idag jag, Matilda, Paulina och Malin. Vi ska nämligen gå på spa idag, vilket ska bli sååå underbart skönt! Vi kände att nu är det dags att vi unnar oss ngt efter allt slit i skolan. Så just nu är jag faktiskt på väg in för att möta upp dom. Och sen då på tal om semeldagen så ska vi leta upp ngt bra bageri som säljer den där wrappen! 






Kommentarer
Mamsen.

Klokt av dej och dina kompisar att fira efter ett hårt och lyckat studiearbete!
Njut och ha en finfin dag! Kram 😊

Svar: Taack mammsen! Vi kände verkligen att vi behövde det, och det var underbart skönt!! Det var en helt perfekt dag! 😃 kram tillbaka
stockholmsliv.blogg.se

2016-02-09 @ 11:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0