Så välbehövt!

Åååh jag är så avslappnad nu! Det har varit en helt underbart bra dag med mina fina tjejer! Och jag känner mig såå fräsch! Den här dagen var verkligen välbehövlig! Mycket utropstecken nu men det är för att den här dagen har varit bäst! 

Vi var på Clarion hotel på Elements spa idag och det var hur mysig miljö som helst. Paulina hade varit där förut men för oss andra var det första gången och jag rekommenderar det verkligen om man bara vill gå och ta en stund och bara va och slappna av. Dom hade en pool som både var inne och ute så man kunde simma ut och ha huvudet i kalla luften och kroppen i varma vattnet, den kombon är alltid härlig. Så i de hängde vi rätt mycket. Sen hade dom även varm dusch, kalldusch, is mellan duscharna, två bastu varianter, en vanlig och en ångbastu och ett avslappningsrum där man kunde sitta i hängstolar och bara va och lyssna på lugn musik. Vi testade såklart allt! Och sen fick man även äta och hur mkt frukt nan ville och dricka hur mkt te man ville.

Vi avslutade vår dag med att gå och äta en god thai/Kina buffé vilken satt riktigt fint efter en hel förmiddag i bastu och vattnet. Man blir hungrig när man badar.

Som sagt..en underbar dag som vi har bestämt att vi ska göra till en tradition!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0