Något kul att se fram emot

Hur kan jag vara så trött även fast jag har lyckats sova typ 8 timmar inatt? Det är ett mysterium. Godmorgon på er allihopa iallafall! Just nu sitter jag på tunnelbanan in till skolan och lyssnar på min första Spotifylista som jag gjorde, och det är så kul att lyssna på all musik som jag faktiskt har glömt bort. Det blir lite surprise varje gång en ny låt kommer på.

Det är en halv lång vecka på universitetet för mig med rätt långa dagar, men det känns ändå kul för det händer massa skoj den här veckan och så blir det inte lika jobbigt. Det var som nu i helgen när Anna var här, det var ett perfekt avslut på förra veckan och det var så kul att ses igen. Vi kom fram till att vi nog sågs senasti typ juli!! Och det är ju inte okej! Det var därför jag kände att vi hade mkt att ta igen. Vad gjorde vi då, jo vi var inne i stan och jag köpte mig en ny skidhjälm, man måste ju skydda det lilla man har, och sen åt vi, läs invigde jag Anna, på flippin Burgers och så självklart slank det även ner en ben & jerrys milkshake efteråt. Konstigt att den får plats även fast man är "knäppa upp byxorna mätt". Vi bowlade också innan vi drog oss hemåt och myste med lite spel. Det var en fin helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0