Inte som alla andra mornar

Den här morgonen började inte som alla andra mornar. Jag vaknade upp efter en skön sovmorgon och kände mig allmänt nöjd, jag gick upp och gick på toa och allt var frid och fröjd och jag unnade mig till och med att gå tillbaka till sängen och krypa ner en stund till. Sånt är lite extra guld värt efter en tuff skolvecka! När jag väl skulle gå upp däremot och gick in i duschen för att göra mig redo för dagen så var plötsligt vattnet avstängt! Jag förstod ingenting, jag hade ju varit på toa för inte alls längesen och allt vatten fungerade. Men nej inget vatten någonstans..det hade tydligen blivit en vattenläcka så vårt hus blev drabbat. Vi såg redan det här igår kväll men trodde det skulle va fixat till idag men icke. Så vi fick pussla lite när vi gjorde frukost imorse eftersom vi knappt hade ngt att dricka och ja..inget i vattenväg funkade. Vi fick iaf i oss mat och åkte faktiskt iväg till Niklas jobb efter det så att vi kunde duscha. Och det var så skönt vill jag meddela. Vad beroende man är av vatten egentligen!! Det är i sådana här lägen man upptäcker det lite extra. 

Ja så det var vår morgon jag hoppas eran var bättre. Men vattnet har kommit igång igen så nu fungerar allt. Och vi avslutade dagen med att gå på bio jag och Niklas, så i slutändan blev det en bra dag.






  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0