Julvecka

Nu ni är det inte långt kvar till jul och julkänslorna lyser med sin frånvaro för min del tyvärr..Jag ska försöka ta mig iväg och inhandla dom sista julklapparna imorgon iaf så att det blir klart. Sen har jag iof inte så mycket mer tid heller innan jul för jag jobbar nämligen onsdag-torsdag och då har vi öppet till 20.00, yey..!

Det är skönt att i både min och Niklas familj kör vi att vi lottar ut ett paket så då behöver man bara köpa ett paket. Det är faktiskt väldigt spännande när man får dra ett nummer och få ett paket man inte har en aning om vad den innehåller! Skönt att slippa hetsen att hinna köpa julklappar till alla också!

Igår hade jag lite 4:e adventsmys här hemma med bästa Pillan och Sara med go mat och julfika! Lika mysigt som alltid att ha dom här lite, jag ville inte att dom skulle gå hem typ. Jag fick även håret lite klippt. Hur underbart är det inte att bli fixad i håret! Det är ju bara för bra när man har en kompis som gillar att hålla på med hår och har ögat för det!

Jag måste visa hur fin min blomma har blivit också som jag fick av min handgrupp på praktiken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0