Glossybox - 2

I veckan fick jag min glossybox nummer två!! Som jag sa förra gången, det är som julafton eller födelsedag varje gång när man får det där paketet. Och det är lika spännande varje gång att öppna och se vad som ligger i. Det var lika spännande saker denna gången, jag visar istället för att babbla så får ni se vad jag fick.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En sak som var lite spännande var att det stod att det skulle vara med ett matt nagelack, men istället fick jag med en handkräm från ica, haha! man börjar ju fundera om någon tyckte det var fint och bytte ut den. Nej finns säkert någon logisk förklaring, men var lite roligt att det låg en handkräm där istället.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0