Torsdag

Oj vad seg jag är idag. Det var en lång dag i skolan idag igen och jag blir helt slut i huvudet. Det är mycket information som lagras i huvudet en sådan här dag. Vi hade en föreläsning om åldrandet i förmiddags och i eftermiddags hade vi rollspel igen om samtalsmetodik så vi fick öva på vad vi ska säga och göra när vi träffar en patient/klient. 

Så när jag kom hem blev det inte många knop, men nu är det bara en dag kvar så är det helg sen. Och imorgon är ingen vanlig dag!!! En gång om året så att säga. Jag är så nyfiken på vad jag ska få av min bättre hälft. Han har nämligen varit väldigt kryptisk om vad det är, så det ser jag fram emot!


Jag och två från klassen, Paulina och Malin, såg till så vi inte får paddnacke när vi tittar i mobilerna så mycket. Man måste ju ta hand om sin kropp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0