Plugg plugg plugg

Nu ni är det mycket plugg som gäller, för på fredag är det nämligen en psykologitenta som går av stapeln. Jisses, det är så mycket att kunna och jag känner lite smått panik! Jag vet att jag typ alltid gör det innan tenta, men det är så många svåra begrepp med. Men samtidigt kan jag inte få in mer än vad jag får in, och det går som det går på fredag..men självklart vill jag att det ska gå bra, och jag hoppas på att det gör det.
 
Idag hade vi lite frågestund med lärarna iaf så lite har nog klarats upp, men ingen rast och ingen vila för det. Jag tänkte ta en liten paus nu så hjärnan får återhämta sig, men sen kör jag lite till ikväll och sen kör jag järnet imorgon så får det bära eller brista på fredag.
 
Fick iaf en gratis macka med mozzarella, muums!, idag på skolan, så den ska jag smaska i mig nu innan jag dyker in i psykologivärlden igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0