Ny vecka, nya tag!

Redan måndag och vi är redan inne i mitten av september och jag har sagt det förut men jag tänker säga det igen..vart tar tiden vägen?! Även om helgen flög förbi har jag både hunnit jobba och hängt med min fina vänner. I lördags kom nämligen Pillan och Linn hit och vi lagade lite mat och tittade på film. Vi var jättetaggade på att titta på en skräckfilm och letade runt efter någon bra..men vi fegade ur tillslut och det blev en komedi istället. Typiskt mig. Jag tycker skräckfilm är så otäckt!! Men samtidigt finns det ju en liten tjusning i att titta på det. Det får bli en annan kväll. Vi hade iaf en mysig kväll.

Igår fyllde även min Goa bästa pappa år!! Hipp hipp hurra till honom! Pappa är nog en av dom snällaste personerna som finns och han är rolig och så oerhört hjälpsam, han har hjälpt mig med så mycket genom mina dagar. Och igår var det alltså hans dag och jag kunde inte vara närvarande..det är det som är nackdelen när man bor så långt bort, att det inte bara är att åka hem över en kväll. Men jag ringde iaf och grattade honom och vi får fira lite extra nästa gång jag åker hem helt enkelt.

Nu kör vi igång denna veckan också, eller ja, den är redan igång så nu kör vi på så det snart blir fredag tycker jag!

Den här bilden dök upp på Facebook häromdagen på en minnesgrej som finns och detta är alltså tre år sedan och tiden går så fort!! Jag saknar allt att inte få hänga med den här damen varje dag som jag fick förut. Bra att det dyker upp lite minnen ibland iaf så man får återuppleva det igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0