Frisörbesök

Godkväll alla nattugglor. Jag själv är så trött så ögonen går i kors på mig här i sängen, så det är dags för mig att sova och ladda upp batterierna för jobbhelgen som väntar. 

Men tänkte bara nämna lite om veckan, som har varit bra överlag. Det är inte så mycket speciellt som har hänt, jag har gått i skolan och pluggat hemma och så..men i onsdags var jag även iväg och klippte mig och slingade utväxten. Jag kände att det var på tiden. Sist jag slingade håret var i typ oktober-november förra året, och senast jag klippte mig var för cirka 1 år och 5 månader sen! Det var några veckor innan jag åkte till USA..så ja..det var ett tag sen. Det var så skönt! Superskönt att få fräscht hår igen och hon jag klippte mig hos, jag var på ett nytt ställe, var hur mysig som helst och duktig för den delen! Det var skönt att bli klippt av henne, det kändes inte jobbigt och krystat som det kan bli när man känner att det måste pratas hela tiden. Hon var bra! Och jag Älskar att bli ompysslad i håret! Och jag fick lite huvudmassage när vi tvättade ur färg och så, och det var verkligen en ordentlig huvudmassage..såå skönt! Tummen upp för henne och den salongen! 



Vi sparade ganska mycket på längden för nu vill jag ha långt hår har jag bestämt mig för, men vi tog ändå ca 5-6cm på längden.

Nu blir det sovdags, så kör vi på dom två sista dagarna på den här veckan också! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0