Första dagen avklarad

Nu sitter jag på tunnelbanan in till skolan för min andra dag. Första dagen igår kändes riktigt bra faktiskt. Vi läser psykologi nu och det tycker jag är spännande så jag tror det här kommer bli jättebra! 

Det är lite roligt att det är tre månader sen man träffade alla studiekamrater men ändå känns det som att det var igår som vi stod och väntade på att få komma in i föreläsningasalarna. Det var kul att träffa alla igen, vi är en härlig klass! Och ja sa det till en klasskamrat att det är skönt att det inte är vår första dag, det var spännande o allt men det är rätt skönt att känna sina klassisar och ha lite vana inne om vart man ska och så. 

Måste nog gå några dagar så jag kommer in i det där med att plugga igen också, men väntar också på böcker som aldrig kommer så när dom väl är på plats tror jag att det går lättare.

Nu drar vi igång dag två!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0