Födelsedaaag

Igår var det min födelsedag och den var toppenbra!! Den började bra redan på morgonen och se var den bra hela dagen. 

Den började med att Niklas kom och väckte mig på sängen, och nu äntligen skulle jag få reda på vad det var i paketet som han hade varit så lurig om. Jag trodde att jag kanske visste, men när paketet kom in släppte jag dom tankarna direkt för det var ett Stoort paket! Jag öppnade paketet och blev så glad när jag såg vad det var!! Något jag önskat mig och sagt att jag vill ha flera gånger..ett Nintendo 64!! Haha, ja hej jag fyllde 22 år, men jag blev verkligen så glad! Det är så mycket minnen med det spelet, så många bra minnen som kommer tillbaka och jag blev bara lycklig. Så dagen började jättebra och jag var så glad! Och sen fick jag så mycket fina grattis hälsningar både från familj, vänner och klasskamrater. 


Jag och Matilda sågs tidigare i skolan för att plugga lite tillsammans och då hade hon köpt jättegott fika till mig, Sötingen! Så då blev det lite födelsedagsfika till frukost.

Sen igårkväll bjöd min underbara Goa  kille mig på middag på en jättemysig restaurang, kitchen and table hette det stället, jag rekommenderar det absolut! Det var jättemysig stämning och personalen var supertrevliga. Vi hade en superfin kväll med god mat mysig miljö och jag hade ju väldans trevligt sällskap också, perfekt kväll! 

Och jag är så glad över att jag har så mycket underbara personer runt omkring mig!! jag fick jättefina presenter av mina nära och kära! Tack så jättemycket alla Underbaringar!!

Nu står Niklas och gör en stor brakfrukost åt mig, muums!! Det är inte mig emot att få fira min födelsedag några fler dagar på rad!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0