Day off

Då är man igång igen. Med pluggandet vill tilläggas. Idag har jag haft egen instudering, med andra ord typ ledigt, men jag har varit duktig och suttit i typ 6 timmar och läst och sammanfattat en bok och jag är helt slut nu, jag har helt vant mig av med detta studerande nu efter sommaren. Lite ringrostig skulle man kunna säga.

Jag har däremot inte pluggat 6 timmar i sträck, bara nästan, men jag hann även med ett samtal förut. Jag och Elin pratade nämligen ihop oss lite om lördag. Jag är peppad och fruktansvärt nervös inför lördag när tjejmilen går av stapeln. Det ska bli jätteroligt att göra det och jättekul att Elin kommer hit och att vi ska göra det tillsammans! Nervös är jag för att min kondition ligger på noll haha! Det blir ett äventyr och äventyr är ju kul!

Nu har jag en avslappnade kväll med lite te framför tvn med min älskling och har lagt böckerna åt sidan, det känns helt okej efter idag.

Ha en fin kväll allihopa! 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0