Vad har hänt?

Hej nu var det riktigt längesen jag skrev här känns det som. Vad har hänt sen sist då? Jo förra helgen var det jobb som gällde men jag hann även med att ha myskväll med mina tjejer och gå på bio med min man så det var en fin helg. Vi såg filmen martian som var bra, fast lång. Men absolut sevärd. 

I skolvärlden har jag fått tillbaka min psykologitenta som jag gjorde för två veckor sen..VG på den så mer än nöjd! Det trodde jag inte! Det är så skönt att kunna släppa en kurs helt när man får tillbaka resultatet. Sen har vi börjar med lite nya grupparbeten som känns riktigt kul faktiskt, vi har fått välja en sak själva som vi ska observera som har med bla etnicitet och kultur och så o göra. Så igår åkte vi tunnelbana i några timmar, blev lite segt tillslut så vi gav oss för dagen och då gick jag och några av oss och åt kinabuffe istället.
Jag tog även en sväng på stan, och fick med mig en ny halsduk också innan jag åkte hemåt.

Helgen som kommer nu kommer bli toppen! Jag berättar mer om den sen! 

Ha en fin dag allihopa!

Dom ligger närmare och närmare varandra iaf, ville inte riktigt va still när jag tog kort bara. Det dröjer nog inte tills dom ligger tätt ihop.


Kommentarer
Monica

Grattis Anna till det fina resultatet på tentan!!
Ha en trevlig kväll och helg!
Kram 💕

Svar: Tack så jättemycket Monica!! Känns jättekul! Och tack detsamma till dig! Kram💕
stockholmsliv.blogg.se

2015-10-16 @ 17:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0