Tokigt

Igår när jag åkte in till stan för att luncha med Sara som jag skrev om hände något komiskt. Jag satt där på tåget och hade skrivit klart det jag skrev igår och tyckte klockan var lite väl lite när jag skrev att jag skulle luncha. Ja det var ju då så att jag hade åkt en timme för tidigt, så jag var inne till typ 10.15 och vi skulle ses 11.30. Haha vem gör något sånt? Tar fel på en timme på morgonen. Det var ju åt rätt håll iaf så jag inte var en timme försenad och jag var utvilad och hade vaknat innan klockan ringde ändå, så det gjorde mig inte så mycket. Men lite roligt var det. Jag gick runt och strosade på stan så länge vilket var rätt skönt det med. Fast det var ganska mycket folk eftersom det är höstlov,
så vissa butiker ville man inte in i.

Vi hade iaf en trevlig lunch och sen på eftermiddagen kom Sara hem till mig så gjorde vi lite egengjorda hamburgare och kollade på American horror storys. Vi brukar titta på det tillsammans men nu var det superlängesen vi tittade så vi fick uppdatera varandra lite innan om vad vi kom ihåg. Men det var en mysig kväll.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0