Sko-shopping och god middag

Godmorgon! Jag sitter på tunneln påväg in till stan för att luncha med Sara. Och vad blir det kan man fråga sig..jo sushiiii! Det är lite kul att jag gillar det så mycket nu när jag bara för typ 3 år sen sa att usch det där kan man inte äta, usch vad äckligt. Tji fick jag, det är ju supergott! 

Nu kanske ni undrar hur jag har tid att åka in till stan och luncha så här en vanlig torsdag..jo för jag har nämligen typ "höstlov" den här veckan, eller vi har inte det egentligen men vi skriver hemtenta hemma och den är jag redan klar med! Det känns riktigt skönt, då kan jag bara slappa nu.

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, jag gjorde klart det sista på hemtentan och sen åkte jag och Niklas och inhandlade lite vinterskor åt oss. Det var en rekordsnabb handling från bådas håll, jag är riktigt förvånad över mig själv. Det gäller skor liksom! Jag gick in tog med mig två storlekar av en sko och valde en av dom helt enkelt. Det kan däremot ha underlättat att jag redan tittat ut dom på internet så jag visste vad jag ville ha. När vi shoppat klart blev vi bjudna på middag av Niklas morbror Robert! Såå snällt! Och såå gott! Vi var på en grekisk kolgrill och det var verkligen jättegott och jättemysigt ställe. Det ligger i nya barbarkystaden så det är ju ganska nytt så det är väldigt fräscht också. Det var en riktigt trevlig kväll.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0