Niklas 23 år!!

Idag tänker jag tillägna detta inlägg till min andra, bättre, hälft Niklas som fyller hela 23 år idag! Jag har fått vara med och fira 6 födelsedagar under den tiden vi varit tillsammans och den ena har inte varit den andra lik och det är jag så glad över. Jag är så glad att jag har fått vara med och fira din 18 års dag, 19 års dag, 20 års dag, 21 års dag, 22 års dag och nu din 23 års dag!!

Du är en klippa, du är så fin i både kropp och sinne, du gör mig till en bättre person, du är rolig, du är tokig, du är go, du är klok..du är helt enkelt bäst!

Jag älskar dig! Idag ser vi till att du får en toppenbra dag! Vi börjar med pannkakastårta som jag hörde var beställt till frukost/brunch!

Stort Grattis!!❤️


Presenten från mig var uppskattad.
















De tre sista bilderna är lite äldre. Han ser allt lite yngre ut på dom min pöjk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0