30+30 års fest

Ny kurs har nu börjat, hälsa, kultur och livsstil. Vi får se vad den har att erbjuda, det var iaf pang på med både pluggandet och seminarium iaf.
 
I helgen firade jag min Goa bror med sambo Malin som hade anordnat ett stort 60 års kalas, 30+30 år, och vilken fest dom hade dragit till med! Det fanns bland annat allt möjligt gott så man gick absolut inte hungrig. Det var massa olika pajer, efterrätt som bestod av flera olika tårtor och bullar och det bästa av allt..dom hade en mjukglassmaskin så man fick gå och äta hur mycket mjukglass man ville och göra sin egen glass och även där fanns det massor med olika tillbehör som strössel och såser, bägare eller våfflor. Det var mumsigt!! Och så kul grej!
Så kul att få träffa släkten också! En stor del av släkten var där och hela familjen så jag är så nöjd! Supertrevlig eftermiddag och kväll!
 
I söndags tog jag med mig vår nya Goa lilla kisse hem som heter Elsa! Hon var jätteduktig i bilen och sa ingenting, hon sov och hade stenkoll på mig om vartannat. Sen första mötet med Orvar gick överlag bra. Det är klart det var morr och fräs och att de gjorde sig så stora dom kunde, Elsa är så liten när man jämför med Orvar! Men det blev inte så mycket mer än det iaf, och nu har dom börjat acceptera varandra mer och mer och dom har till och med busat lite tillsammans. Så det går framåt på alla plan vilket är kul. 
 





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0