Sjukling

Det är ju typiskt..jag har typ varit ledig i två veckor, iaf en vecka, och har varit småförkyld under hela tiden men nu idag när jag började en ny kurs valde febern att slå till. Det är väl typiskt. Men vet ni vad det bästa är..jag behöver inte åka till skolan förrän torsdag igen, vi ska läsa hemifrån så det kom ju lägligt ändå kan man säga. Ja iaf, så nu ligger jag här i soffan och snorar, dricker te och tycker lite synd om mig själv. Det får man när man har feber.

Annars, kursen som vi började idag känns ganska intensiv. Det är mycket som ska göras och många hemtentor som ska skrivas. Men vi ska också hålla på med workshop, levande verkstad, som jag förstått det så kanske vi ska dreja och så. Vi ska iaf ha oömma kläder så vi får se vad det är, men det känns kul. Sen ska vi även få in lite VFU innan jul som blir på en geriatralisk avdelning på ett sjukhus för mig. Det känns bra men kan nog bli tufft också. Får ge ett mer utförligt svar när jag vet hur det är.

Nu är det inte så långt kvar innan det är jul och jag har gått ett år i skolan redan. Det går så snabbt! Men nu ska jag inte ta ut ngt i förskott, nu kör vi på sista tiden också.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kurera mig.

Så här kände jag imorse..



Så här känner jag nu!


Kommentarer
Mamsen.

Ja i förkylningstider finns många goda råd 😤😧. Men som vi sa igår..du har ett eget recept som säkert är jättebra för dig. Gott är det ju också!😉 Krya på dig gumman!!! Stor kram💜

Svar: Ja men precis! Man får pimpla lite sån kuckelimuckmedicin så blir det nog bättre på nolltid! 😊 tack mammsen!❤️ Kram
stockholmsliv.blogg.se

2015-11-11 @ 12:28:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0