Lyx

Jag har haft två superhärliga dagar med bebis mys, och Louise och Rickard mys också så klart. Dom kom upp i tisdagskväll för att Rickard skulle på utbildning här onsdag-torsdag så då följde alla med och så fick vi lite kvalitetstid med varandra. 

I onsdags förmiddags fixade jag först bilen med att få bytt vinterdäcken så den blir lite säkrare nu när kylan kryper sig på när man minst anar det. Det var inte jag som bytte, men bara släpandet av dom där däcken räckte gott och väl. Kände mig riktigt stark där ett tag. Sen vid lunch åkte jag Louise och Ruth till Mall of Scandinavia och det var superfint och oj så stort det är! Vi hann inte ens gå på alla våningar fast att vi var där i flera timmar.. Men vi hann in i dom butikerna som vi ville och vi hittade det vi skulle ha båda två så jag är mer än nöjd. Sen var det raka vägen hem för att svida om för lite middag på Stockholm tapas inne i stan där även Niklas och Rickard var med. Tapas är helt klart min nya grej! Älskar att man får in smårätter med lite av varje. Det var supergott och en mycket trevlig kväll.

Idag började jag Lousie dagen med en lång promenad/PW med Ruth i vagnen.
Sen har vi pysslat och myst inne. Jag har fått upp julpyntet och Louise har fixar lite inför Ruths dop, jag hjälpte även till lite med det också. Så vi fick mycket gjort idag också men i ett lugnare tempo än gårdagen.


Det har varit jättelyxigt att få ha dom här dom här dagarna och det har varit jättekul och mysigt på alla sätt och vis. Det passade väldigt bra för jag hade hemstudietid också så vi har fått hela dagar tillsammans jag Louise och Ruth!



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0