Gustavsviks äventyrsbad - Lost city

I fredags gjorde jag något tokigt och helroligt. När jag fyllde år fick jag nämligen en present av min kära vän jossan, som jag tror jag även skrev om. Det var iaf att hon skulle bjuda mig på gustavsvik äventyrsbad och i fredags blev det äntligen av!! Så ja åkte till Örebro över dagen bara. Det var verkligen såå roligt!! Jag älskar sånt där, när det är fartfyllt, spännande roligt och att man får leka av sig lite. 

Det var ganska många års sen jag var där så dom hade gjort om lite och byggt lite nya rutschkanor och så och dom var så roliga! Det var bla tre nya som man åkte ring i och en av dom blev absolut favoriten, då man åkte upp på väggarna i vissa sektioner och så.

Jag blev också bjuden på lunch av jossan, Tack! Man blir så grymt hungrig när man är i vattnet tycker jag. Man brukar ju säga att "sjön suger", och det kan jag intyga stämmer.

Något annat lite konstigt och komiskt var att dom har ju en vågmaskin i en av poolerna och när vi låg där och guppade i dom där vågorna så blev jag sjösjuk! Haha, vem blir sjösjuk av att ligga och guppa i vattnet?! Jo jag tydligen. Det har jag aldrig blivit förut..jag börjar väl bli gammal.

Jag blev så bortskämd som blev bjuden på allt det här och plus att jag fick spendera en fredag med jossan bara sådär, det händer inte allt för ofta nu för tiden! Riktigt lyxigt!

Stort Tack min fina vän!





Så här sleten var jag efter en heldag med stoj och bus och skratt (jag bjuder på denna).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0