Gott och blandat

Just i detta nu sitter jag på tunnelbanan på väg till skolan för lite grupparbete. Det är en ny vecka och nya tag, så det är bara att köra igång.

Helgen som var har varit väldigt skön. Jag har både tagit det lugnt och även hittat på lite saker och gjort bra att göra saker. Som i fredags hade jag Sara och Pillan hos mig och vi lagade tacos spelade Mario cart och kollade skräckis. Det var en bra fredag. Det dumma med att träffas på fredagar är däremot att man oftast är så himla trött på kvällen efter en tidig morgon och skola/jobb hela dagen. 

Sen i lördags var jag och Niklas till Ikea och handlade lite bra och ha saker pch kollade även efter ett hörnskåp som vi vill ha i badrummet, men vi hittade inget bra tyvärr. På kvällen gick vi och såg spectre/Bond på bio. Bra spännande film. Vi hade däremot några bakom oss som hade bestämt sig för att prata genom typ hela filmen så det förstörde väl upplevelsen litegrann, speciellt när dom började prata om andra saker som inte ens hörde till filmen. Men den var absolut sevärd!

Igår hade jag och Niklas en bra-att-göra-dag, vilket betyder att vi rensade bort massa skräp och pant och fixade och donade. Vi tog även en skön powerwalk på eftermiddagen, och det var såå mörkt! Klockan var typ bara 4-5 men det var verkligen svart ute så det var lite svårt att se på vissa ställen. Men det var skönt att få gå av sig den föregående veckan och ladda om inför den nya.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0