Golvvärme

Jag höll på att skriva på ett inlägg för några dagar sen, men just då bestämde sig datorn för att balla ur så allt försvann som jag hade skrivit och jag orkade inte skriva om. Det handlade i alla fall i korta drag om att jag en morgon låg här i sängen och kollade tillbaka på gamla blogginlägg som jag gjorde typ i början när jag startade upp bloggen. Det är faktiskt rätt skoj att gå tillbaka och kolla på vad jag gjorde, tänkte och kände då. Det är ju ändå 2,5 år sedan vi flyttade hit och jag började blogga. Det är ju något av det bästa med att ha den. Då får man hjälp att komma ihåg, för jag kommer inte ihåg allt som hände.
Det var det jag skrev om iaf, och att jag hade en bra morgon för jag blev på bra humör av att titta tillbaka på det gamla.

En till inte så lång tillbakablick är till nu i helgen när Henke och Frida var här. Vi har nämligen golvvärme i badrummet, som inte har fungerar på hela tiden som vi har bott här för att termostaten har varit sönder. Henke hjälpte oss iaf att fixa den i helgen så nu har vi golvvärme!! Och det är inte bara vi som tycker om det..


Dom har hittat sina platser i badrummet som dom gillar kan man säga gosisarna. Och vilket framsteg va, nu ligger dom rätt tätt ihop även fast Elsa får gosa med Orvars rumpa mest, men ändå, det tar sig.


Kommentarer
Pillan

hahahaha Orvar är gigantisk :D

Svar: Hahah han är en aning rund om man säger så! 😂
stockholmsliv.blogg.se

2015-11-05 @ 14:27:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0