Brun eller blond

Här sitter jag och tänker det kan ni väl förstå, för någonting på i är inte lätt att hitta på...så tänker jag börja mitt inlägg som Maja sjunger så fint, för jag sitter nämligen och funderar på att bli brunhårig igen! Mitt hår är väldigt ruffsigt och trassligt av alla blekningar som jag har gjort på sistonde och det känns inte som att det mår så bra. Därför går jag i tankarna om att bli brunhårig igen eftersom det är mer vitaminer i de bruna färgerna så att mitt hår kan få må bra igen. Jag tyckte om att va brunhårig också och nu är jag i en period när jag skulle vilja testa det igen. Vi får se hur dom här tankarna slutar.










Jag gillar att va blond också men som sagt, undrar om man skulle bli lite brunett ett tag för att skona håret lite. Vad tror ni?


Kommentarer
Louise

Åh, svårt val för du är jättefin i båda, men jag röstar nog för brunett! Kul med lite förändring! :)
Kram

Svar: Tack vad go du är!💕 kul att få en röst på brunt! Jag har bara fått röst på blont än så länge😉 ja men precis, förändring är alltid kul! Och det bästa är att man kan göra förändringar flera gånger! 😃
Kram
stockholmsliv.blogg.se

2015-11-23 @ 12:12:27
URL: http://www.loaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0