Wohoo

Imorse fick jag reda på min tredje anatomitenta och jag fick 29/30 poäng så jag är mer än nöjd! Alla anatomitentor är nu avklarade och jag är väldigt stolt över mina resultat på dom!! Det är två gruppuppgiften kvar som ska göras men dom känns under kontroll, en ska presenterar imorgon.

Vad har jag gjort mer idag jo det ska ni få höra..jag var jag ute och sprang igen! Wohooo! Jag körde samma varv som sist och oj oj oj vad tungt det var idag. Det är inte långt som jag sagt men denna gången så fick jag träna på mitt psyke för även om det var tyngre idag så visste jag att jag hade klarat just den här sträckan och fick inte stanna och gå för mig själv då, för jag har ju inte blivit svagare i benen sen i lördags när jag sprang sist iaf. Och jag klarade det! Jag sprang några meter längre denna gången också, det gäller att avancera långsamt, eller?


Jag bjuder på denna härliga tomat bild! Och japp..jag blir alltid så röd och fin. Jag kan inte svettas i ansiktet så värmen typ fastnar i mitt huvud haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0