Vardagslyx

Det är kul med lite vardags happenings och ikväll var en sådan vardagskväll. Vi på jobbet träffades på en bit mat för att säga hejdå till Pillan som började ett nytt jobb i måndags och för att välkomna en ny kollega som började hos oss i måndags. Alla från jobbet kunde inte vara med tyvärr men vi som kunde hade en trevlig kväll med god mat och härligt sällskap. Det är inga fel att få lyxa till det lite så här på en onsdag, men det är ju trots allt Lill lördag då får man festa till det lite med extra god mat som det var i det här fallet.

Jag och Pillan sågs lite tidigare och var här hemma hos mig en sväng innan vi drog oss bort till restaurangen och hann ha en mysig stund tillsammans och prata ikapp om nya jobbet och allt möjligt annat. 

Jag kommer sakna henne på jobbet eftersom hon har varit en sådan klippa att alltid ha nära och hon kan så mycket, men samtidigt är jag såå glad för hennes skull för det här nya jobbet som kommer bli toppen! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0