Tentadags

Idag har varit en skön dag! Jag började dagen med att skriva tenta, vilket kändes helt okej. Vi får se när resultatet kommer. Jag också reda på förra tentans resultat som jag gjorde för två veckor sen, Alla rätt satte jag på den!! Det känns vääldigt braa

Eftermiddagen har spenderats med att gå hemma och små greja och jag har äntligen fått tid att se de två första avsnitten av game of thrones!! Som ja längtat.

Just nu är jag påväg in till stan för att möta upp Niklas så ska vi gå på bio ikväll. Skönt att bara kunna vara och inte tänka på att jag måste plugga! Jag kanske hinner förbi någon affär också, man kanske för unna sig något fint. Vi får se om det hinns med.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0