Spa inspirerat

Kollade ni Eurovision i lördags? Det gjorde faktiskt jag! När jag var yngre följde jag oftast hela programmet från början till slut med vem som skulle gå vidare från Sverige och så, men har inte blivit så mycket med det på sista tiden. Men i lördags hade jag bestämt mig för att titta, så jag och Niklas hade en lite spa-inspirerad myskväll med lite grillat, vindruvor och melon. Han tittade dock inte så länge med mig. Och heja Måns!! Jag trodde faktiskt att Ryssland skulle vinna men icke! Det var ju tre år sedan vi vann sist och då satt jag på ett
Plan till Turkiet med mina fina vänner!

När jag kom hem från jobbet i lördags gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge..nämligen sprang! Jag sprang inte så långt men jag sprang och det gick bra!! Man måste ju börja någonstans, och det var riktigt skönt. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0