Present

Nu var det ett tag sen, eller ja en vecka sen ungefär sen Pillan kom hem från semestern och goo som hon är hade hon med sig en liten present till mig!! Och visst känner man fortfarande lite pirr i kroppen när man får en present sådär helt oväntat som det gjorde när man var barn?! För mig gör det i varje fall det! Jag fick ett jättefint nagellack och en jättesöt korthållare som har plats för tre kort, vilket är perfekt nu till sommaren om man ska ut någonstans eller så när man inte orkar ha med sig en hel väska till exempel. Och nagellacket kommer bli extra fint när man får lite färg på kroppen.


Jag blir så avundsjuk på både Pillan och Sara som varit utomlands nu dom senaste veckorna, och alla som är det nu för den delen! Jag har ett väldans sug efter att åka utomlands och bara vara en vecka! Det skulle inte alls sitta fel! Men den som väntar på något gott.. som dom säger. Inte för att vi ska ut och resa snart Men när vi väl reser nästa gång, även om det skulle bli nästa år, så kommer det bli skönare än skönast eftersom jag har längtat så! Man får se positivt på saker här i livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0