Namngivelse

Dagen har börjat skönt, jag är påväg till skolan nu då jag börjar kl ett. Jag har haft en väldigt skön lugn morgon där jag har gått omkring och skrotat, men även pluggat lite. 

Igår hände något som jag inte vet när det hände sist..jag gick och la mig kl 9!!! Jag var sååå trött! Jag försökte läsa lite texter som vi skulle läsa till idag men det gick inte, jag somnade sittandes, så då kämpade jag inte emot mer. Vill tillägga att jag redan somnat en gång på eftermiddagen i soffan också, dock bara 10 min men ändå. Trött tjej!

Denna veckan kommer bli väldigt
Skön för imorgon är jag "ledig", jag har självstudier, och på tordag är jag ledig eftersom det är röd dag. I helgen fre-sön jobbar jag däremot. Men sådana här veckor är allt sköna att ha emellanåt. 

I söndags åkte jag och Niklas hem till kr-hamn över dagen då det var dags för namngivning för Menja. Riktigt härlig dag, och kul att så många från släkten var där så att man fick träffa alla på en och samma gång! Sådana här dagar borde man ha oftare så man kunde samla alla. Jag höll även ett litet tal tillsammans med Ela till Goa Menja som jag har både äran att vara faster till och även gudmor. Jag var fruktansvärt nervös innan som jag alltid är. Det där med att prata inför folk är Inte min grej! Men det gick helt okej, jag läste en dikt om äran att få ett gudbarn!

Detta kan va en anledning till att jag var så trött igår, jobb lördag och sen upp tidigt för att åka över dagen i söndags, det kan ha satt sina spår. Men så värt det!

Mer bilder kan komma senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0