Långhelg

Gu vad skönt det har varit med långhelg!! Tråkigt att den redan är över. Men jag har haft en bra helg! I torsdags kom Nicke hit och har stannat ända till idag, perfekt med långhelg. Mys att få ha honom här så länge! 

Jag har också hunnit träffa Sara en sväng! Så det var fullt hus här i fredags med tre grabbar (Niklas, Nicke och sunny) som kollade hockey och jag och Sara, som inte kollade hockey. Jag och Sara gjorde så god mat! Vi grillade och gjorde egen tzatziki (vilket Sara var en mästare på) och gjorde en härlig sallad till det med fetaost i! Ja ni kanske hör, såå gott!! Jag var iof även med en sväng och kollade slutet på hockeyn, spännande match!

Annars denna helg har jag tagit det lugnt, fått egentid då jag bara gjort det jag har velat, pluggat lite då jag har tenta nästa fredag, så det gäller att ligga i. Jag har serverat grabbarna pannkakor två mornar (och mig själv såklart!), en dag amerikanska och idag vanliga, så det har varit riktiga pangfrukostar. 

Vi hann även med att ta en sväng på stan idag jag och Niklas för att kolla lite grejer vi är ute efter, men det är konstigt det där..man hittar aldriiig det man är ute efter när man väl letar. Jag får nog sluta leta helt enkelt så dyker det nog upp framför näsan på mig istället..japp, så får det bli.

Nu ska jag stänga mina små ögon och ladda för en ny intensiv vecka med både skola och jobb om vartannat. 

Jag hoppas ni har haft en lika skön långhelg som jag har haft!




Jag är fruktansvärt dålig på att ta bilder, jag glömmer bort att göra det, så jag får skrapa ihop de få jag faktiskt har tagit. Jag ska skärpa mig, det är ju kul med bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0