Inte mycket kvar


Man får äta vindruvor när man sitter och pluggar så mycket som jag gör. Nu är det en hemtenta som ska vara inne imorgon som jag sitter med. Jag känner mig väldigt med på banan däremot, det är någon liten finjustering som ska fixas och en till ordentligt genomkollning men sen så! Och det bästa är att ju fortare jag får in den ju mer ledig tid får jag imorgon, för hela dagen är nämligen avsatt för att vi ska skriva på hemtentan och om jag hinner klart snabbt betyder det att jag får en ledig dag! Det skulle vara väldigt skönt. Jag ska satsa på det och så får vi se hur det går, har en tendens att peta i det i all oändlighet innan jag väl känner mig klar.

Vad tycks om detta urtråkiga väder då? Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt!! Bra pluggväder i all ära, men när man ska ta sig mellan hemmet och skolan är det mindre kul. Och kallt är det också! Det är nästan så jag vill ta fram vinterjackan igen. Nej nu är jag trött på det här nu får det bli sommar! Och på tal om sommar, jag får sommarlov om ca 2,5 veckor!!! Wiiihuu! Men jag kan inte ta ledigt än i mitt huvud för det är rätt mycket kvar i skolan som ska hinnas med innan jag får ta lov, men tänka får man!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0