Idag är ingen vanlig dag!

För idag är det mina Goa bästa kusin Elins födelsedag!! Jag måste vara få bjuda på dessa underbara bilder!





Elin och jag har haft såå mycket kul tillsammans genom alla år! Det är mycket tokigheter som vi har gjort kan jag lova. Det har varit mycket skratt och lite gråt (som när man inte kunnat komma överens om vems sandspade det var tex). Det jag älskar att tänka tillbaka extra mycket på är våra underbart härliga somrar som vi har tillbringat tillsammans. Min barndom hade inte varit densamma utan henne!! 

Och idag har det varit hennes dag som jag hoppas har varit underbart bra!!  

Såå stoooooort Grattis till dig Elin! Det ska bli spännande att få fylla på vår bok med nya spännande tokigheter genom livets gång! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0