En vanlig måndag


Så här kan det se ut när jag är på universitet. Och nej jag sitter inte helt ensam, alla är bakom mig och bredvid mig. Detta var en del av dagens föreläsning. Det som är så skönt med den här kursen som jag läser nu är att det är lite föreläsningar men man har väldigt mycket självstudier också vilket är riktigt skönt! Och idag slutade jag kl. 14.30 vilket var heelt okej. Sen tar det lite tid att ta sig från dörr till dörr men skönt att komma hem i hyfsad tid ändå! 

Idag kommer det nog inte hända så mycket spännande saker, jag tänkte ha hockeyn på lite i bakgrunden och plugga lte samtidigt. Sen är jag så fruktansvärt sugen på något supergott till kvällsmat och då menar jag mat och inte godis..men jag har inte kommit på vad jag kan tänkas göra dock. Den tål att tänkas på. Ni får gärna komma med förslag om ni har något supergott på lager! 

Hej svejs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0