Bodyflight dags

Igårkväll åkte jag och Niklas hem till Sara och Pontus nya lägenhet som de fick tillgång till i onsdags så den är väldigt ny! Det är ett nybygge så det var ju hur fräscht som helst och jättesnygg lägenhet överlag! Det luktade fortfarande nytt så fort man kom in i trapphuset. Vi blev bjudna på lite gott att dricka och käkade lite pizza och så. Jag hjälpte även Sara att packa upp lite, det blir mycket roligare om man är två som gör det.

Idag vankas det äntligen body flight för min del! Ska bli riktigt kul, men börjar bli lite nervös faktiskt..vet dock inte varför, men kanske för att det kan stå massa folk och kolla på när jag gör det. Jag ska be Niklas ta massa kort så ska ni få se hur det såg ut sen!  

Idag fyller min lilla skrutt-tjej Menja år också! Hela 1 år! GRATTIS till Menja! Vad tiden går fort! tråkigt att jag inte kan vara närvarande på hennes stora dag, men vi får fira lite extra nästa gång jag kommer hem helt enkelt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0