Bodyflight!

Iiiiiiiiiii nu har jag bokat in mig på bodyflight som jag fick i present av Niklas förra året. Tänkte att det var på tiden, jag är rätt bra på att dra ut på tiden. Jag är riktigt taggad måste jag säga, det ska bli sjukt kul! För er som inte vet vad det är så är det att man går in i ett "rör" och svävar typ..jag vet ju knappt själv men något sånt är det. Jag har sett lite filmer på det när folk har gjort det och har gjort konster i luften och lite så. Änligen kommer jag  få känna på känslan av att flyga! Vem har inte önskat att de kunde vara en fågel och sväva i luften, och nu får jag prova det på sätt och vis. Det kommer nog påminna om känslan när man faller när man hoppar ut ur ett flygplanet när man hoppar fallskärm, fast det här kommer bara bli kul och inte skräckartat då jag inte är långt från marken, perfekt för mig. Jag ska uppdatera er hur det var nästa lördag då det hela äger rum.
 

Det där är jag om ungefär en vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0