Attans

Åh vad jobbigt det är när man har gått och tänkt på att man ska köpa en sak och så går man lite för länge innan man väl bestämmer sig för att slå till och då är det försent. Japp, detta hände mig idag. Jag har tittat på ett par glas på åhlens jättelänge och nu äntligen tog jag mig tid till att ta mig iväg och jag hade äntligen bestämt mig, men då var dom såklart slut, min vanliga tur, plus att dom verkligen är slut slut i hela Stockholm. Jaja det var väl inte meningen att jag skulle ha just dom, men jag har hittat ett par liknande glas som jag funderar på istället, men dom är inte exakt likadana och jag har så svårt att tänka om när jag väl har bestämt mig..så har jag alltid varit. Så vi får se. 

Detta var vad jag tänkte köpa så jag kollar i liknande stil, men som sagt vi får se hur det slutar.

Jag kom iaf hem till en myskatt, så nu ska jag och Orvar sätta oss och kolla senaste avsnittet av Game of Thrones hade jag tänkt.


Kommentarer
Monica

De kanske finns här i Lkpg?! ;-)

Svar: Ja det är sant, det har jag faktiskt inte kollat! Det ska jag ta och göra! :D
stockholmsliv.blogg.se

2015-05-27 @ 09:13:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0