Västerås

Här ligger jag nu nerbäddad i Johan och Linas soffa och ska alldeles strax sova. Jag är alltså Västerås där dom har öppnat en ny Team Sportia idag! Jag kunde inte vara med idag på öppningsdagen men nu är jag här och ska köra hela helgen här med dom, vilket ska bli riktigt skoj, jag är riktigt taggad! 

Jag känner på mig att det kommer bli en rätt intensiv helg som för all del bara är roligt. Men det blir långa dagar och jag har haft en låg dag idag med eftersom jag varit i skolan och pluggat och sen åkt hit på det. Det är bara att köra på. Det känns väldigt kul iaf! Skönt att få komma bort lite också och tänka på annat litegrann, det skadar verkligen inte. Kul att få lite kvalitetstid med familjen också även fast vi jobbar samtidigt då.

Nej nu måste jag sova..det kommer bli en tidig morgon och lång dag imorgon!

Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0