Våffeldagen

Igår onsdag var det våffeldagens dag! Och hur firar man inte det bättre än med att äta just våfflor! Det var vad vi gjorde i alla fall, men våfflor kan man äta varje dag (enligt mig). Så för dig som missade det har du 364 andra dagar på dig att äta det.



Nu gör jag inte så mycket annat kul om dagarna kan jag meddela. Jag sitter från  typ 9-18 om dagarna och pluggar inför tentan, så det var det jag gjorde igår. Man borde göra så mycket mer, som att dra igång och träna som jag har sagt hur länge som helst nu, men var finns tiden och orken till det. Jag tror dock det kommer inom sinom tid.

Dags att ta tag i den här pluggdagen också!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0