Kvalitetstid

Detta har varit en riktig laddauppbatterierna helg hemma i Värmland! Det är sååå välbehövligt att ha sådana helger ibland! Jag hinner så klart inte träffa alla som jag egentligen vill träffa då dygnet bara har 24h. Men den här helgen blev det familjemys och några av mina finaste vänner mys! 

Jag åkte ganska tidigt i fredags och fick då en trevlig dag/kväll med min mor och far! Lite kvalitetstid! I lördags hann jag träffa goaste Fillan på en liten fika innan jag drog vidare till jossan som fyllde år. Även fast vi bara hann ses ngn timme så är det oerhört skönt att bara få lite, här kommer det igen, kvalitetstid! 

Väl hemma hos jossan blev vi bjudna på såå god mat, både varmrätt och efterrätt och det är då himla mysigt att va hemma hos henne och Simon! Där trivs jag som fisken i vattnet! Det var jag Linda och Matilda som var där och Matilda hade med sig hennes snuffishund så jag hann få lite vovvemys på köpet. Riktigt härlig och trevlig kväll! 





Idag på morgonen väcktes jag av en go Loke som kom in och väckte mig..lite för tidigt för min smak men han var så go och kom och kom och la sig en stund och sen somnade jag om en timme till så det gjorde mig ingenting.

Så idag har det varit Loke, Menja, Malin och Niclas mys heela dagen. Det har varit en jättebra dag med massa lek o bus men även mys! Jag är så glad över att dom hade tid så att vi fick en heldag tillsammans. Jag är glad för all tid jag får nu när vi inte ses så ofta. Det är så värdefullt! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0