Jobbelijobb

Så var denna helg över..det har minst sagt varit en intensiv helg! Men oj så roligt det har varit! Vi har varit ett härligt gäng som har jobbat tillsammans. Och det har som jag skrev varit riktigt mysigt att ha fått lite kvalitetstid med min familj, och hela familjen dessutom eftersom mamma också kom och var där.
Och eftersom jag sov hos Johan och lina fick jag lite extratid utöver jobbet med dom också! 


Den här helgen behövdes! Det var skönt att få släppa plugget för en stund, för nu är det nya tag den här veckan. Det är något jag måste bli bättre på, att släppa plugget emellanåt. Men det kommer nog, jag har ju faktiskt inte läst så länge än och allt är väldigt nytt än. 

Jag har min första tenta nästa måndag som jag är skapligt nervös över! Jag hoppas på det bästa och ska försöka sänka kraven på mig själv litegrann, men bara lite.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0