Första salstentamen gjord!!

Min första salstenta är gjord!! Jag gjorde den igår och njaa vi får se hur den gick. Alltid svårt att veta om man fått med det dom ville att man ska få med. Jag håller tummar och tår för att det gick vägen och att dom är snälla! 

När jag hade suttit i 2 h och skrivit tenta var jag rätt utpumpad i både hjärnan och magen som var hungrig så jag kände att vad skönt att få komma hem hyfsat tidigt och bara sätta mig i soffan och slänga i mig lite mat och bara vara (i och med att jag pluggat konstant i en veckas tid nu). Ja ni...det som blev var ju att pendeltåget stannade och fortsatte inte framåt. Så jag satt och väntade i 20 min innan föraren sa att dom skulle vända tåget, så då var det bara att gå av. Leta sig fram till en buss för att sedan åka tunnelbana och sen byta tunnelbana för att komma hem. Resan som brukar ta 1 timme hem tog istället 2,5 timme ungefär. Det kommer jag hem till Kristinehamn på!! Jag var både helt utmattat av både matbrist och utpumpad hjärna när jag äntligen kom hem. Något roligt som kom ut av det hela var att jag träffade en jättetrevlig tjej som jag tog följe med under den här konstiga resan hem, så vi hjälptes åt att hitta rätt. Det var en som tjej som var superlätt att prata med. Hon pluggade också så vi hade ju lite gemensamt. 

Idag fick jag iaf sova ut, för idag gäller bara ett grupparbete som vi kan jobba med hemifrån. Väldigt skönt.

Och snart är det påsk! också och då får jag 4 lediga dagar utan något plugg, vilket ska bli underbart skönt! Då står en Värmlandstrip på schemat, och jag ska verkligen försöka att bara ta det lugnt och inte boka upp varenda minut som det så lätt blir. Jag vill så mycket mer än jag hinner, tyvärr!! Det skulle vara bra om man kunde klona sig så man kunde vara överallt på en gång. Om någon kommer på den uppfinningen är jag den första som ställer upp som frivillig att prova. Den här helgen vill jag bara ska bli avslappnad så jag kan vila upp batterierna, för det har varit ganska hektiskt på sistone. Jag har jobbat tre helger i rad plus en vardag, pluggat som en galning, och nu äntligen gjort tentan! Man känner att man lever iaf.

Detta är vad vi hållt på med bland annat! Aktionspotentialer och synapser och nervceller osv ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0