En sak i taget?

Nu är det mycket med både jobb och skola, jag ligger i kan man säga. Det är inte allt för långt kvar till tentadags och jag har redan börjat stressa upp mig. Inget märkvärdigt med det, det gör jag jämt inför sådana här saker, men det är lite småjobbigt. Denna kurs som jag läser nu är väldigt tidskrävande och energikrävande, men den är samtidigt intressant. Kursen jag läser är anatomi och fysiologi. Jag har alltid varit intresserad av kroppen så det är kul att få lära sig, det är bara väldigt mycket att lära sig på så kort tid.

Ja ja färdigpratat om det, nu är jag på väg för att jobba lite. Skönt att tänka på lite annat för en stund. Jobbigt bara att man ska in i "bunkern" när det är så härligt väder, men man kan inte få allt här i världen.

Jag ska börja tänka en sak i taget fast det virvlar omkring 1000 saker runt mig samtidigt! Då var det bestämt. Det är svårt att lära en gammal hund sitta eller hur är det man brukar säga.


Ibland får jag för mig att laga lite annorlunda mat mot vad jag brukar och ett sånt infall fick jag igår. Det är verkligen ingen avancerad mat men det är inget jag äter varje dag. Det är kul när man får lite matinfall och tycker det är kul att slänga ihop ngt. Den lusten brukar inte vara allt för stark hos mig. Men det blev bra och gott!




Ha en fin dag, och hoppas ni som kan hinner njuta av solen idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0