Susanna!!

Detta har varit en rätt produktiv dag känns det som, fast ändå inte. När jag vaknade låg jag kvar och drog mig lite i sängen, vilket är något av det bästa när man inte har en måste tid att gå upp. Däremot har jag haft lite grejer inplanerad idag så tillslut drog jag mig upp ur sängen med mina ömmande ben. Ömmande är dom pågrund av träningsvärk från i söndags när jag och Niklas var och tränade. Det är sån där träningsvärk där men måste stödja sig när man sätter sig på toan, eller går upp och ner för trappor.
Detta var dock inget hinder för mig utan när jag hade dragit mig upp ur sängen gick jag ut och powerwalka/sprang innan frukost. Och låt mig bara säga en sak..mina ben var så TUNGA!! Det kändes som att jag hade 10 kg extra på vardera ben! Men jag tog mig runt och det var skönt efteråt.

Jag har hunnit plocka och städa lite här hemma också, vilket jag ska fortsätta med imorgon då jag mitt på dagen åkte in till stan och träffade min efterlängtade Susanna som jag inte träffat på ett halvår! Hon skulle möta upp en kompis som skulle komma med flyget lite senare än när hon anlände så det passade perfekt att ta en liten fika däremellan och hinna prata ikapp lite. Vi fikade uppe på Kulturhuset på deras takterrass och det var jättemysigt där! Jag har aldrig tänkt på att det har funnits förut. Det var superhärligt att solen var med oss idag också, det var riktigt varmt och skönt att sitta där uppe på taket och lapa lite sol. Jättemysigt!

Bjuder på denna!

Min nya klänning som inhandlades igår fick invigas dagen till ära. I like!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0