SOMMARLOV..

..eller nja..halvt iaf vilket beror på att lite jobb kommer in i det hela, men ändå. Waa, jag gjorde det! Jag har nu officiellt klarat av en hel termin!! Och det har gått såååå fort! Det känns som att jag började skolan för högs en månad sen typ, men det har gått 5-6 månader! 

Vi träffades några från klassen och lunchade tillsammans efter skolan idag. Vi satt och pratade och njöt i solen, som man otroligt nog fick se idag. Det var ett skönt avslut. Och vi satt också och pratade om att det har gått så otroligt fort, och hur terminen har varit och vad vi tyckt vart bra och dåligt och allt. Skönt att få ventilera lite med klassisarna. Det kommer allt kännas lite tomt att inte ha något skolarbete nu, man är ju så van nu. Men samtidigt ska det bli väldigt skönt! Jag ska bara njuta av mina lediga dagar och njuta av solen, som ska lysa varje dag!

Jag välkomnar sommar mer än gärna nu faktiskt!


Glad tjej som har klarat den första terminen!






Haha det blir så vackra kort när man tar så hastigt och lustigt, men detta är alltså några från klassen som jag satt och lunchade med idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0