Flera dagar ledigt

Jag har varit hemma i skogarna ganska många dagar nu på rad. Vi  åkte hem till midsommar och var hemma till söndagen. Då åkte vi upp med ett lass med lite saker till Stockholm och så sov jag natten där och sen åkte jag tillbaka till Kr-hamn igen, så det blev mycket åkande fram och tillbaka där några dagar och det tog lite på mig, jag blev allt lite trött. Men annars har det varit ett par härliga dagar då jag har hunnit träffa många av mina underbara kompisar och lite släkt. Men som alltid hinner man inte träffa alla. Och för en gångs skull klämde jag inte in 74526 miljoners olika saker på en och samma dag, ja jo lite så blev det vissa dagar, men annars försökte jag verkligen.
 
Ja vad har jag och mina vänner gjort då, jo det fikades, pratades, spelades äventyrsminigolf (verkligen ett tips att testa det om ni inte gjort det, det är riktigt kul! Finns vid skymningens café nu, Prova!) två dagar i rad då jag och mamma var med vid invigningen en av dagarna, fikades lite till, åt god mat, suttit ute i solen och äntligen fått lite färg på denna bleka kropp, ätit goda brunchar, ja lite allt möjligt. Det har varit ett par riktigt härliga dagar som var mycket välbehövliga. Det är alltid lika kul att träffa alla godingar som jag har i mitt liv oavsett om det blir en kortare stund eller en längre stund, man hinner ladda på sina kompis depåer litegrann iaf!

Det passade så bra eftersom jag hade några dagar ledigt, men imorgon blir det jobb igen men sen blir det mer skojigheter på kvällen då jag ska träffa tjejerna här!









Och jag är allt lite dålig på att ta många bilder, men några blev det iaf. Jag har dock lånat några av min mors bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0