Uppe före tuppen

Oj oj idag har det varit en lång dag men jag är stolt över mig själv. Jag gick nämligen upp 05.20 idag tillsammans med Niklas och tog mig till gymmet och sprang i en halvtimme, innan det bar vidare mot jobbet som började kl 8. Det var lång dag just idag på jobbet också då jag jobbade 8-19. Jag kan erkänna att jag är rätt seg nu.

Jag avslutade dagen med middag med Sara och Linn så överlag har det varit en bra dag. Lite segt på jobbet idag och det gjorde det kanske inte bättre av att jag har varit lite små trött hela dagen. Något kul var däremot att jag vaknade 5 min innan klockan ringde imorse och var klarvaken, så jag låg bara och väntade på att klockan skulle ringa så att Niklas skulle vakna. Taggad tjej! Det sköna med att träna på morgonen måste ju ändå vara att man är "klar" sen, att man inte behöver tänka på det när man kommer hem. 

Imorgon tänkte jag hänga med Niklas igen, så det blir upp vid samma tid! 

SurrikatOrvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0