To Do list

Idag är det ledig dag igen, känns lite konstigt att jobba måndag och sen är man ledig som idag redan på tisdagen. Jag föredrar onsdagen som jag brukar va ledig på för det är mer mitt i veckan och veckan går då snabbare. Och nu mina vänner räknar jag ner för nu är det bara tre arbetsdagar kvar tills jag går på en tre veckors semester! vilket ska bli oerhört skönt!!! Så denna dag utnyttjas till att försöka få lite hyffs på lägenheten överlag och tvätta och fixa, sånt där som man så gärna skjuter upp annars eller inte hinner, men idag så! 

Idag var en sån där dag när jag vaknade upp med en oros känsla i kroppen och jag kan inte sätta fingret på vad det är, sånt där är jobbigt. Men jaja, det går nog över om jag börjar dammsuga och så för då blir jag arg istället, haha. Är det någon mer som blir det när ni dammsuger? Det har jag alltid blivit sen jag var liten och endast städade mitt rum. Jag tror det är för att det blir varmt och den är tung och jobbig. Haha jag är lite konstig, jag vet. Men jag har faktiskt en kompis som också brukar bli det, så jag är inte ensam!


Listor är lite av min grej. Jag älskar när
Jag har gjort klart en grej på listan och får stryka den, det tar mig ett steg närmare att bli klar med det som måste göras och då blir jag lite mer positivt inställd. Tips!


Kommentarer
Monica

😁😁Blir också, om inte arg, så åtminstone irriterad när jag dammsuger. Tror att det beror på ljudet... har svårt med störande ljud!

2015-08-08 @ 16:28:58
mamma

Ha ha. ...ett släktdrag tydligen!
Snabeldraken och jag drar inte heller jämt. I synnerhet när han vrålar och flåsar mig i nacken! :-)

2015-08-09 @ 15:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0