Reunion!

Jag hade en riktigt fin och härlig och rolig helg med mina efterlängtade kompisar som jag inte träffat på år dar känns det som! Eller helg och helg, vi var där under ett dygn ungefär men hann med mycket skojigheter!

Jag Anna och Anna, haha japp, vi är dom tre annorna, åkte tåg ner till Susanna i Göteborg i lördags lunch och var framme typ vid 5. Vi landade först och sen gick vi iväg och åt på ett taco ställe. Det vet riktig mexikansk tacos och med andra ord inte så lik vår bild av tacos..jo absolut till viss del men jag tog till exempel en tacos med friterad fisk i, lite annorlunda, helt okej, men föredrar fortfarande vår svenska variant av det faktiskt. Sen efter detta gick vi ut och provade på nattlivet på Göteborgs gator och fy bubblan vad kul vi hade!! Det var en så lyckad kväll, vi dansade natten lång och kom väl i säng vid halv 5-5 typ.

Igår söndag när vi vaknade gjorde Susanna amerikanska pannkakor åt oss
Som var hur goda som helst! Och sedan begav vi oss iväg till bion och kollade på minions. Dom är så söööta! Den var bra, var bara så sjukt trött efter natten så höll på att somna ett tag, men jag gjorde det inte! Sen gick vi hem till Susanna igen och lagade lite mat och sen åkte vi hem.  Så vi hann mycket på det här dygnet och det var så kul att alla var samlade igen! Detta måste göras om snart!


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0