Många under samma tak gillas

I helgen har vi haft besök av Niklas mamma Melinda och Stefan och det har varit riktigt trevligt! Vi har ätit gott, tagit det lugnt, spelat spel, strosat längs vattnet, suttit ute under tak under dunder och brak (vilket jag tycker är mysigt!), varit ute i solen, tittat på film. Det har varit en perfekt helg! Jag har jobbat emellan också men det var inte så lång tid så vi fick mycket tid tillsammans. 

Det är alltid trevligt att ha nattgäster, det är något speciellt med det och det tycker jag om, jag tycker om att vara många under ett och samma tak.

Idag 19/7, fyller även min Goa faster Lisbeth år! Stort Grattis till henne!  













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0